Autor Tema: NFL - am. fudbal  (Pročitano 1177438 puta)

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #510 poslato: Oktobar 04, 2014, 05:41 »
Camel toes je ekipa za lingerie football league!  :aplauz:
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Kauboj

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 8.700
  • Ugled: +125/-15
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #511 poslato: Oktobar 04, 2014, 06:38 »
Green Bay - Minnesota  zadocneo
Carolina - Chicago  1
Tennessee - Cleveland  1
Philadelphia - St. Louis  1
NY Giants - Atlanta  1
New Orleans - Tampa Bay  1
Dallas - Houston*  2
Detroit -  Buffalo  1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh  2
Denver - Arizona  1
San Francisco - Kansas City  1
San Diego - NY Jets  1
New England - Cincinnati  1
Washington - Seattle  2
« Poslednja izmena: Oktobar 04, 2014, 06:40 Kauboj »
Poslano sa mog

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #512 poslato: Oktobar 07, 2014, 11:02 »
sutra cu imat malo vremena na poslu, pa cu sredit tablicu. jebiga, ladno, al standard...
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #513 poslato: Oktobar 07, 2014, 11:03 »
da, i parove, takodjer.
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #514 poslato: Oktobar 09, 2014, 10:17 »
Parovi za koji sat. Kuci vratise skuvacemo Ti pastasutu!
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #515 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:47 »
Houston - Indianapolis
NY Jets - Denver
Cleveland - Pittsburgh
Tennessee - Jacksonville
Miami - Green Bay
Minnesota - Detroit
Cincinnati - Carolina
Buffalo - New England
Tampa Bay - Baltimore
Oakland - San Diego
Seattle - Dallas *
Arizona - Washington
Atlanta - Chicago
Philadelphia - NY Giants
St Louis - San Francisco
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #516 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:51 »
Houston - Indianapolis 1
NY Jets - Denver 2
Cleveland - Pittsburgh 1
Tennessee - Jacksonville 1
Miami - Green Bay 1
Minnesota - Detroit 2
Cincinnati - Carolina 1
Buffalo - New England 1
Tampa Bay - Baltimore 2
Oakland - San Diego 2
Seattle - Dallas * 1
Arizona - Washington 1
Atlanta - Chicago 1
Philadelphia - NY Giants 1
St Louis - San Francisco 2
« Poslednja izmena: Oktobar 09, 2014, 12:51 Hugo »
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Edvard Kulen

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.780
  • Ugled: +145/-113
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #517 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:51 »

Houston - Indianapolis           1
NY Jets - Denver                     2
Cleveland - Pittsburgh            2
Tennessee - Jacksonville        1
Miami - Green Bay                  2
Minnesota - Detroit                2
Cincinnati - Carolina               1
Buffalo - New England            2
Tampa Bay - Baltimore           2
Oakland - San Diego              2
Seattle - Dallas *                    1
Arizona - Washington            1
Atlanta - Chicago                   1
Philadelphia - NY Giants         2
St Louis - San Francisco         2

Van mreže Edvard Kulen

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.780
  • Ugled: +145/-113
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #518 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:51 »
Parovi za koji sat. Kuci vratise skuvacemo Ti pastasutu!


The world is not enough.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #519 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:56 »
derbi della DPK - naravno - sithoks - cowgirls  :D
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #520 poslato: Oktobar 09, 2014, 12:57 »
Parovi za koji sat. Kuci vratise skuvacemo Ti pastasutu!


The world is not enough.
You only live twice
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Konfuzije

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.778
  • Ugled: +65/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #521 poslato: Oktobar 09, 2014, 01:10 »
A rezultati? Uaaaaaa! Dolje komesarijat! Uprava odlazi! Bojkot do konačne pobjede! Uaaaaaa!
It rubs the lotion on its skin, or else it gets the hose again.

Van mreže Konfuzije

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.778
  • Ugled: +65/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #522 poslato: Oktobar 09, 2014, 01:11 »
Houston - Indianapolis 1
NY Jets - Denver 2
Cleveland - Pittsburgh 2
Tennessee - Jacksonville 1
Miami - Green Bay 2
Minnesota - Detroit 2
Cincinnati - Carolina 1
Buffalo - New England 2
Tampa Bay - Baltimore 2
Oakland - San Diego 2
Seattle - Dallas * 1
Arizona - Washington 1
Atlanta - Chicago 1
Philadelphia - NY Giants 2
St Louis - San Francisco 2
It rubs the lotion on its skin, or else it gets the hose again.

Van mreže Mile

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 12.537
  • Ugled: +143/-8
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #523 poslato: Oktobar 09, 2014, 01:11 »
Houston - Indianapolis 2
NY Jets - Denver 2
Cleveland - Pittsburgh 1
Tennessee - Jacksonville 1
Miami - Green Bay 2
Minnesota - Detroit 1
Cincinnati - Carolina 1
Buffalo - New England 2
Tampa Bay - Baltimore 2
Oakland - San Diego 2
Seattle - Dallas * 1
Arizona - Washington 1
Atlanta - Chicago 1
Philadelphia - NY Giants 1
St Louis - San Francisco 2
« Poslednja izmena: Oktobar 09, 2014, 01:12 Mile »

Van mreže djavaganosa

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 3.342
  • Ugled: +74/-1
  • ?
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #524 poslato: Oktobar 09, 2014, 02:18 »
Houston - Indianapolis 2
NY Jets - Denver 1
Cleveland - Pittsburgh 2
Tennessee - Jacksonville 1
Miami - Green Bay 1
Minnesota - Detroit 1
Cincinnati - Carolina 2
Buffalo - New England 1
Tampa Bay - Baltimore 1
Oakland - San Diego 2
Seattle - Dallas * 1
Arizona - Washington 1
Atlanta - Chicago 2
Philadelphia - NY Giants 1
St Louis - San Francisco 1


ju, što me pereee!
I know you think you understand what you thought I said but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.