Autor Tema: NFL - am. fudbal  (Pročitano 1176931 puta)

Van mreže Q

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 13.035
  • Ugled: +128/-32
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #495 poslato: Septembar 28, 2014, 07:33 »
netko ce vec izbacit one koje su odigrane...


Washington - NY Giants 1
Chicago - Green Bay 1
Houston - Buffalo 1
Indianapolis - Tennessee 1
Baltimore - Carolina 2
NY Jets - Detroit 2
Pittsburgh - Tampa 1
Oakland - Miami 1
San Diego - Jacksonville 1
SF - Philadephia 1
Minnesota - Atlanta 1
Dallas - New Orleans 1
KC - New England

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #496 poslato: Oktobar 01, 2014, 12:33 »
nista parovi. ja samo zbrajam.
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #497 poslato: Oktobar 01, 2014, 11:03 »
Green Bay - Minnesota
Carolina - Chicago
Tennessee - Cleveland
Philadelphia - St. Louis
NY Giants - Atlanta
New Orleans - Tampa Bay
Dallas - Houston*
Detroit -  Buffalo
Indianapolis - Baltimore
Jacksonville - Pittsburgh
Denver - Arizona
San Francisco - Kansas City
San Diego - NY Jets
New England - Cincinnati
Washington - Seattle
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #498 poslato: Oktobar 01, 2014, 11:04 »
nemoj da ti komesar odbije koji bod zbog prigovaranja!  :palica:
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #499 poslato: Oktobar 01, 2014, 11:07 »
Green Bay - Minnesota 1
Carolina - Chicago  2
Tennessee - Cleveland 2
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 2
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 1
Detroit -  Buffalo 1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona  1
San Francisco - Kansas City 2
San Diego - NY Jets 1
New England - Cincinnati 2
Washington - Seattle 2
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže Konfuzije

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.778
  • Ugled: +65/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #500 poslato: Oktobar 02, 2014, 09:58 »
 Green Bay - Minnesota 1
Carolina - Chicago  1
Tennessee - Cleveland 2
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 1
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 1
Detroit -  Buffalo 1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona  1
San Francisco - Kansas City 1
San Diego - NY Jets 1
New England - Cincinnati 1
Washington - Seattle 2   
It rubs the lotion on its skin, or else it gets the hose again.

Van mreže Edvard Kulen

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.780
  • Ugled: +145/-113
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #501 poslato: Oktobar 02, 2014, 06:31 »

Green Bay - Minnesota                1
Carolina - Chicago                       2
Tennessee - Cleveland                2
Philadelphia - St. Louis                1
NY Giants - Atlanta                      1
New Orleans - Tampa Bay           1
Dallas - Houston*                        2
Detroit -  Buffalo                          1
Indianapolis - Baltimore              1
Jacksonville - Pittsburgh              2
Denver - Arizona                         1
San Francisco - Kansas City        1
San Diego - NY Jets                     1
New England - Cincinnati            1
Washington - Seattle                  2


Van mreže Q

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 13.035
  • Ugled: +128/-32
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #502 poslato: Oktobar 02, 2014, 09:56 »
Green Bay - Minnesota                1
Carolina - Chicago                       1
Tennessee - Cleveland                1
Philadelphia - St. Louis                1
NY Giants - Atlanta                      1
New Orleans - Tampa Bay           1
Dallas - Houston*                        1
Detroit -  Buffalo                          1
Indianapolis - Baltimore              2
Jacksonville - Pittsburgh              2
Denver - Arizona                         1
San Francisco - Kansas City        1
San Diego - NY Jets                     1
New England - Cincinnati            1
Washington - Seattle                  1

Van mreže ultras VK

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 6.828
  • Ugled: +82/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #503 poslato: Oktobar 03, 2014, 12:10 »

Green Bay - Minnesota 1
Carolina - Chicago 1
Tennessee - Cleveland 1
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 1
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 1
Detroit -  Buffalo 1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona 1
San Francisco - Kansas City 1
San Diego - NY Jets 2
New England - Cincinnati 2
Washington - Seattle 2
Svi smo mi Hugo Chavez

Van mreže mad skillz

  • Matori član
  • ****
  • Poruke: 745
  • Ugled: +7/-0
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #504 poslato: Oktobar 03, 2014, 01:32 »

Green Bay - Minnesota 1
Carolina - Chicago 2
Tennessee - Cleveland 2
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 1
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 1
Detroit -  Buffalo 1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona 1
San Francisco - Kansas City 1
San Diego - NY Jets 1
New England - Cincinnati 1
Washington - Seattle 2

Van mreže Mile

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 12.537
  • Ugled: +143/-8
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #505 poslato: Oktobar 03, 2014, 03:29 »
Green Bay - Minnesota 1
Carolina - Chicago 1
Tennessee - Cleveland 2
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 2
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 1
Detroit -  Buffalo 1
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona 1
San Francisco - Kansas City 1
San Diego - NY Jets 1
New England - Cincinnati 2
Washington - Seattle 2

Van mreže djavaganosa

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 3.342
  • Ugled: +74/-1
  • ?
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #506 poslato: Oktobar 03, 2014, 10:13 »
Carolina - Chicago 2
Tennessee - Cleveland 1
Philadelphia - St. Louis 1
NY Giants - Atlanta 1
New Orleans - Tampa Bay 1
Dallas - Houston* 2
Detroit -  Buffalo 2
Indianapolis - Baltimore 1
Jacksonville - Pittsburgh 2
Denver - Arizona 2
San Francisco - Kansas City 2
San Diego - NY Jets 1
New England - Cincinnati 2
Washington - Seattle 2
I know you think you understand what you thought I said but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.

Van mreže Hugo

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 7.612
  • Ugled: +123/-4
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #507 poslato: Oktobar 03, 2014, 12:19 »
To je za oprostaj brata roberta od rodnog mu texasa... Za Koji mjesec ce mu glavno I jedino biti al hilal ili al ittihad. Doduse, mozda postoje Dammam Towelheadsi Koji igraju u Persian Gulf konferenciji Sa Basra camel fuckersima i dubai bigspendersima.
I'm at the age where every new word that I learn is a word I didn't need anyway.

Van mreže djavaganosa

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 3.342
  • Ugled: +74/-1
  • ?
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #508 poslato: Oktobar 03, 2014, 04:36 »
To je za oprostaj brata roberta od rodnog mu texasa... Za Koji mjesec ce mu glavno I jedino biti al hilal ili al ittihad. Doduse, mozda postoje Dammam Towelheadsi Koji igraju u Persian Gulf konferenciji Sa Basra camel fuckersima i dubai bigspendersima.

ja navijam za Jubail camel toes. :wub:
I know you think you understand what you thought I said but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.

Van mreže Mile

  • Starosedelac
  • *****
  • Poruke: 12.537
  • Ugled: +143/-8
    • Pogledaj profil
Odg: NFL - am. fudbal
« Odgovor #509 poslato: Oktobar 04, 2014, 02:50 »
Djava, to ti je muska ekipa.  :clap: